2013. június 22., szombat

Információ + díj

Sziasztok! Először is nagyon sajnálom, hogy ennyire elhanyagoltam ezt a blogot. Tudom, sokszor írtam már ezt, de tényleg bánom. Mivel egyszerre több történetet írok, nem tudok mindegyikre ugyanolyan rendszeresen frissíteni és mostanában gyakran ihlethiányom is volt. 
A következő fejezetet viszont holnap (vasárnap) a terveim szerint már olvashatjátok is. De legkésőbb hétfőn mindenképpen hozom. Remélem, hogy vannak olyanok, akik ezután is olvassák majd. 

Love, Elizabeth Angel



Nagyon szépen köszönöm a díjat Denselle Winmer-nek! :)

Szabályok és válaszok

Tedd ki a képet!

Írj magadról 11 dolgot!
1. Alapjában véve zárkózott vagyok, de azok mellett, akikben megbízom, teljesen nyitott.
2. Szeretnék Spanyolországban vagy Svédországban élni.
3. Kedvenc énekesem Danny Saucedo. 
4. Több olyan fanfictionöm is van, amelynek Danny a főszereplője, befejezve azonban egyik sincs.
5. Mostanában inkább saját történetek írok, mint fanficteket.
6. Túl vagyok egy előrehozott érettségin, ami nagy megkönnyebbülés.
7. Az emberek többsége csendesnek gondol, a maradék pedig csak szeretné ezt. :)
8. Nem szívesen olvasok 1D-s fanficteket, mert sok van belőle és ritkán találni olyat, ami más, mint a többi.
9. Szeretek táncolni.
10. Zene nélkül nem élném túl a napot.
11. Mire a 11-eshez érek, semmit sem tudok általában írni. Pech.

Válaszolj 11 kérdésre!
1. Olyankor is szoktál írni, ha nincs rá időd?
Attól függ. Ha például van ötletem, akkor gyakran megcsinálom azt, hogy írok ahelyett, amit tennem kellene. Viszont ha több mindent terveztem és tényleg csak kevés időm van, akkor nem állok neki. Csak egyben tudom megírni a fejezetet, nem szeretem ha több részben írom, az csak nehezíti számomra.
2. Mit tennél, ha hirtelen egy lakatlan szigeten lennél?
Először biztosan megijednék, hogyan kerültem oda. Utána szerintem lassan elkezdeném felfedezni a szigetet, hiszen valahogyan mégis csak élni kell.
3. Honnan vannak karaktereid nevei?
Általában olyan keresztneveket választok, amit mondjuk láttam/hallottam valahol, de néha keresgélek az interneten, hogy ne legyen túl "általános" nevük. Ennél a blognál például az első érvényes.
4. Ha kérdeznék, mi lenne az első könyv, amit ajánlanál?
Ez egy érdekes kérdés. Általában azt mondom, amit utoljára olvastam és tetszett. Nincs olyan könyv, ami mindig eszembe jutna, hogy azt feltétlenül el kell olvasnia másnak is. Ha most kérdezné valaki, a True Blood könyvsorozatot ajánlanám.
5. Legszívesebben hova mennél nyaralni?
Spanyolországba. Azon belül nincs konkrét elképzelésem.
6. Nagyvárosban vagy kisvárosban élsz?
Igazából egyik sem. Faluban lakom. 
7. Titkolod a barátaid/családod előtt, hogy írsz?
Nem. Tudnak róla, de többségüket nem érdekli.
8. Kedvenc együttesed/ énekesed?
Ezt éppen a 11 dolognál írtam, de Danny Saucedo. 
9. Követed a divatot vagy saját stílusod van?
Nem igazán követem a divatot. Olyan ruhát hordok, ami nekem tetszik.
10. Van valamilyen házi állatod?
Van két kutyánk és egy macskánk.
11. Elolvassa valaki az írásaid, mielőtt publikálod őket?
Megfordult már a fejemben többször is, de nem. De egyszer talán kipróbáltam, egy fejezetig működött. Elméletben jó volt, gyakorlatban ezt sohasem sikerült még normálisan kivitelezni. 

11 kérdés:
1. A karaktereidet létező személyek alapján formálod meg vagy teljesen a képzeleted szüleményei?
2. Mi alapján jönnek az ihleteid?
3. Kedvenc könyv?
4. Mit gondolsz arról, hogy egyre többen vágnak bele a blogolásba?
5. Van valaki, aki folyamatosan támogat az írásban?
6. Előre megtervezed a történetet vagy ahogy jön az ötlet, úgy írod?
7. Kedvenc évszak?
8. Mit szeretsz a legjobban az írásban? (Ha van ilyen.)
9. Mi az, amit legkevésbé szeretsz az írásban? (Ha van ilyen.)
10. Kedvenc író/írónő?
11. Van olyan hely, ahova életedben egyszer legalább el szeretnél jutni mindenképpen? 

Akiknek küldöm:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése